星期五, 12月 09, 2005

其實開心很簡單 最緊要好玩

今日工作雖然很忙碌,連趕三場,由中環一路做嘢做到灣仔。不過,其實又沒有甚麼好寫的,倒不如寫三個黃金對話出來:

1)天堂
大老闆:嫲嫲!
嫲嫲:什麼事?
大老闆:係天國住好不好的?
嫲嫲:天國當然好啦!可以和天父一起好開心的生活。
大老闆:咁點樣可以返去到天國?
嫲嫲:哦,當然要好乖的,才可以在死後上去天國!
大老闆:咁嫲嫲,你幾時先至死啊!
嫲嫲:......!


2)加強輔導班
細老闆:哥哥!加強輔導班是怎樣上堂的啦?
大老闆:玩遊戲囉!一路玩一路學嘢,好開心㗎!
細老闆:你就好啦,我都好想上加強輔導班啊!
大老闆:唔係個個都上得㗎!要好似我咁有問題先至得㗎!
大人:.....!


3)食飯
大人:快些食飯啦!
大老闆:.....
大人:食多啲飯餸先至會大隻,隻手先至會有老鼠仔嗎!
大老闆:.....
大人:唔食嘢就瘦到好似條沙藤條的了!
大老闆:.....
大人:你話大隻有老鼠仔利害,還是沙藤條利害?
大老闆:梗係沙藤條利害啦,打落嚟好痛㗎!
大人:.....!


以上對白全屬真實發生的,我和大人聽後,都唔知笑好定喊好!

4 Comments:

At 12:07 下午, Blogger buffet86 said...

多謝分享家庭小故事,多溫馨.

 
At 11:02 下午, Blogger 字:悠人 said...

要有一個家庭,不需要剃光個頭,是要放膽些尋求目標!

 
At 11:06 下午, Blogger buffet86 said...

多謝您,我卻沒有那份勇氣.不過我精神上支持您!

 
At 5:28 下午, Blogger j@blogger said...

我覺得大老闆有點像麥兜,大智若愚是也!

 

發佈留言

<< Home