星期四, 2月 16, 2006

Woo⋯愛我吧 不是說笑話

一般而言,細老闆講嘢通常都一本正經的,至多是間唔中故意的嗲下你。不過只要你的說話一有語病,她的利害詞鋒便會殺過來了(++可會考慮將來收她為徒)。所以要收集細老闆的黃金對話,是有相當難度的。今期有幸終於都有兩則對話可以登場,請看黃金對話第三輯:

1)鍚鍚
大人:細老闆!
細老闆:唔!
大人:誰最鍚妳啊?
細老闆:媽媽囉!
大人:是嗎!還有呢?
細老闆:爸爸囉!
大人:啊!還有沒有啊?
細老闆:唔⋯⋯哥哥囉!
大人:是啊!其實哥哥最鍚妳,鍚到妳燶!
細老闆:哎吔!
大人:什麼事?
細老闆:(古惑地笑著)我燶左添!

2) 汗
細老闆:哎吔,流到滿頭汗添!
字悠人:流汗好吖,可以把身體內的污糟嘢流晒出來。
細老闆:啊!咁好㗎。大老闆,大老闆!
大老闆:乜事!
細老闆:快的流多啲汗啦,可以將的污糟嘢流晒出來,咁就唔需要洗頭喇!
字悠人:⋯⋯!

3) I Love You
字悠人:大老闆?
大老闆:嗯!
字悠人:大老闆鍚唔鍚我?
大老闆:呵呵!當然鍚啦!
字悠人:唔!I Love You!
大老闆:呵呵呵!I Love You⋯⋯Boyz
字悠人:⋯⋯!

2 Comments:

At 9:22 上午, Blogger buffet86 said...

可以出書!! 勁!

 
At 10:04 上午, Blogger j@blogger said...

比較之下,都係大老闆o個個抵死d…
至於細老闆,我諗我要拜佢為師!哈哈!

 

發佈留言

<< Home