星期五, 8月 11, 2006

恭祝妳福壽與天齊 敬賀妳生辰快樂

大日子!大日子!因為今天是我家大人的生日!

前兩天幾驚會打大風,咁今天的慶祝活動就泡湯了。昨晚臨睡前,大老闆在祈禱裡已祈求天父祝大人在生日這天開心!到大人睡覺時已過十二點,我當然先來過"Happy Birthday",估唔到細老闆又醒左,睡眼惺鬆的亦說了"生日快樂"。襯大人睡著了,我就寄了一個生日e咭給她。
大老闆一早起身,都好醒目咁同大人講生日快樂。大人生日,咁當然就唔可以要她煮飯啦,所以今晚我們一家人就去了吃自助餐。其實兩位老闆唔食得多,我和大人的食量也比以往減少了很多。但食自助餐可以輕輕鬆鬆,自由自在的慢慢吃,冇在餐廳或酒樓般拘緊。大家吃得肚滿腸肥之後,回家還有最後高潮:切蛋糕!以往幾年,因為多種原因,大人生日都冇切到蛋糕。今年終於不再扶碌,有藍草莓芝士蛋糕切,雖然切完之後就原封不動的放回雪櫃裡(因為太飽了!)

希望今年大人的身體會好些,日日都開心快樂!


生日小蛋糕

0 Comments:

發佈留言

<< Home