星期二, 11月 25, 2008

牛一食乜!

生日大過天。可惜我卻慘被傷風菌打敗,所以我既生日大餐第一味餸便是藥丸三味,藥水一樽。不過我家大人怎會如此輕易放過我呢,因此我還是有幸由朝食到夜,享受一個肚滿腸肥的生日。除了早餐的粥品因為病到冇乜狀態,因而沒有影相外,大家可以看看我今日是幾咁豐富!


Oliver’s的焗薯餐

我的至愛:茄汁煎蝦碌

唔係粉絲,真係魚翅嚟㗎!

時菜牛栢葉

瑤柱扒豆腐

清蒸桂花魚

Home Make 生日蛋糕

標籤: ,

2 Comments:

At 8:55 上午, Blogger Jackie said...

Happy Birthday!! That cake is amazing! Looks just like uncle Eddie too!

 
At 4:25 上午, Blogger Grace and Nathan said...

What a great dinner to celebrate your birthday!!!!

 

發佈留言

<< Home