星期三, 12月 14, 2005

最好出一身一臉熱汗 痊癒便靠這配方

世貿會議第二日,兩位老闆的世貿假期的第三日。

今日沒有活動,因為大老闆病了!

大老闆有否患病是不需要他自己講的,睇都睇得出,呃唔到我吔。如果在平時,大老闆唔係身郁就是口郁,總之是冇時停的。但只要他一病了,他便會停止所有的活動,郁都唔多願郁,連個樣都會謝晒。所以今早叫他起身時,就知到有的問題。用探熱針探一探,有微燒、後來還有少少嘔,與及隻腳仔痛,看樣子他是患了感冒!大老闆患病的另一個特徵,便是會變得十分嬌嗲,黐著你唔放,小小事便喊到淚流滿面。所以大人便要一直陪著他,唔走得開,只能在他睡著的時候做家務。好在細老闆都好識做,雖然很悶但都是自己走去畫公仔,冇煩著大人。不過到夜晚我回家時,她就一直黐著我補數。於是,兩個軟綿綿的人仔就依在我左右坐。

咪睇大老闆平時生生猛猛,但每年冬季大人就擔驚受怕。只從大老闆三歲時入過醫院,每年這個時候他都很容易會感冒。醫生說他的氣管比較敏感,曾經擔心過會變成哮喘。這幾年來大人又湯水,又維他命C打底。天氣有少少涼意,便立即添衣。大老闆患感冒的次數已經少了很多,不過到聖誕前後,總要探探醫生叔叔去攞禮物一次。尚幸今晚返家時,他已好了很多,復原得比以往快。再加上吃了感冒藥,明天應當會精神番了。

由於冇時間煮飯煮餸,所以今晚就改吃一品窩餃子上海湯麵。雖然大多數是存貨,但都好有睇頭,絕不馬虎!

一品窩餃子上海湯麵

標籤:

3 Comments:

At 9:15 上午, Anonymous 匿名 said...

祝大老闆早日康復.

我想您睇呢個message 時,已經康復了.

仲有,不如加頸巾,可以保住條氣管.

 
At 9:20 上午, Blogger 字:悠人 said...

大老闆已回復七成功力,不過隻腳仔仲係好痛:-(

頸巾!大人正在織緊:-)

 
At 1:39 下午, Blogger j@blogger said...

一直都有留意起題的歌詞,今日終於知道這是湯寶如的《感冒》。祝大老闆早日恢復十成功力,再戰江湖!

 

發佈留言

<< Home