星期五, 1月 13, 2006

家吓乜嘢都假 最好係笑吓玩吓啦

我家的細老闆牙尖咀利,時常能針對你所講的說話反駁,不留餘地的令人招架不著。大老闆的口才不好,但他的腦袋很快,一下急轉彎後,便會有令人出人意表、抱腹噴飯的論句。這回,由於大人一句不小心的說話,引來這次的黃金對話第二輯:

1)信心
大老闆:生啦!生啦!生多個細佬啦!
大人:(不理啋)。
大老闆:生啦!生啦!生多個細佬啦!
大人:(繼續不理啋)。
大老闆:求求妳生多個細佬啦!
大人:(終於忍唔著)你估話生就生咩!唔係話咁易就生到架!
大老闆:唉!你要有信心,要好有信心咁向天父祈禱咁就得㗎!
大人:⋯⋯。

2)錢
細老闆:生啦!生啦!生多個細妹啦!
大人:(不理啋)。
細老闆:生啦!生啦!生多個細妹啦!
大人:(繼續不理啋)。
細老闆:求求妳生多個細妹啦!
大人:(終於忍唔著)你估話生就生咩!要好多錢先至生到㗎!
大老闆:邊到係呢!唔通妳拿著些錢伸手同天父講,比個BB我,比個BB我咁咩!
大人:⋯⋯。

3)龍鳳胎
大老闆:生啦!生啦!生多個細佬啦!
細老闆:生啦!生啦!生多個細妹啦!
大人:(不理啋)。
大老闆:唔得,要生個細佬!
細老闆:唔得,要生個細妹!
大人:(繼續不理啋)。
大老闆:咁⋯⋯,咁不如生對孖的吧!
細老闆:好吖!好吖!就生對孖的!
大人:(終於忍唔著)你估話想生孖的就生孖的嘛!冇可能的!
大老闆:嗱!不如先等十個月生個細佬,然後再等十個月生個細妹啦!
細老闆:好吖!好吖!
大人:⋯⋯。

2 Comments:

At 9:12 上午, Blogger j@blogger said...

我覺得如果將你家大老闆的對話輯錄成書,一定好賣過李力持d笑話集,到時大人想生幾多個都冇問題! :p

 
At 10:54 上午, Blogger buffet86 said...

睇到呢個Blog,好開心.我讚成輯錄成書,我會買.真係有讀者!!

 

發佈留言

<< Home