星期六, 4月 01, 2006

被我引得開心 笑一笑

四月一日愚人節

愚人節,當然是要整蠱吓人。例如redirect個網頁到其他的網站去,或是放隻木馬在網頁中,等訪客中招。嘿嘿嘿…!可惜這兩種方法我都不懂得如何做,所以各位可以放心,瀏覽我個網誌是絕對安全的。

但是總要應下節吧,只好又來個黃金對話了:


1)貴姓芬名
大家姐:(兩年沒見)Hi!
眾堂、表弟妹:⋯⋯!
大家姐:仲認不認得我吖!
眾堂、表弟妹:⋯⋯!
大家姐:知不知道我叫什麼名吖?
眾堂、表弟妹:⋯⋯!
大老闆:(高高的舉起他的手)我知,妳叫⋯家⋯姐!
大家姐、眾堂、表兄弟姊妹:⋯⋯!

2)唔比妳錫
大人:妳咁激我!等我生個細妹,錫晒佢唔再錫妳!
細老闆:哼!我會照顧佢,唔比妳錫佢!
大人:⋯⋯!
大老闆:妳都唔再生囉,咁點會仲有細妹呢?
大人:⋯⋯⋯!

3)累
字悠人:大老闆做乜蹲在地下,快起身!
大老闆:隻腳累吖嗎!
字悠人:隻腳會累?!你早上返學時坐校車唔需要行的!
大老闆:嗯!
字悠人:今日沒體育堂,你整日都是坐著上課的!
大老闆:嗯!
字悠人:到婆婆屋企又是坐著做功課冇出街!
大老闆:嗯!
字悠人:咁隻腳怎會累呢?如果隻腳累頭先食飯你又走來走去?
大老闆:咁坐得多坐到腳痺嗎,咁咪要走吓囉!走得多而家隻腳咪累囉!

1 Comments:

At 9:55 下午, Blogger j@blogger said...

大老闆其實好有潛質做律師…

 

發佈留言

<< Home